Секція 3


Практична реалізація положень Європейської педагогічної конституції

Секретар секції:   Антоненко Віталій Віталійович, тел. 095-22-17-176

  1. Антоненко В.В. Проблеми та орієнтири професійної підготовки та перепідготовки сучасного освітянина у світі реалізації положень Європейської Педагогічної Конституції. 
  2. Гнилицька Л.В., Петрова Л.М., Впровадження окремих положень європейської педагогічної конституції в діяльність методиста щодо підвищення професійної майстерності вчителів початкової школи. 
  3. Куроп'ятник І.В., Фунтікова І.Є., Науково-методичний супровід неперервної освіти педагогів, їхного самовдосконалення засобом впровадження дистаційних форм навчання, інформатизації.
  4. Пасечнікова Л.П.Неформальна освіта як важлива ланка професійного зростання педагога.
  5. Бондар К.Е., Коношенко Н.А. Реалізація принципів людиноцентризму та індивідуального підходу у роботі з корекції поведінки важковиховуваних учнів.
  6. Вольвач А.В. Коношенко Н.А. Сутність і структура гуманістичного ідеалу старших підлітків.
  7. Реутов М.Ю., Коношенко С.В. Правове виховання старшокласників шкіл-інтернатів у контексті практичної реалізація положень європейської педагогічної конституції.
  8. Тімотіна О.А. Роль ігрових педагогічних технологій у подоланні підліткової дезадаптації.
  9. Тямало С.П. Проблема формування відповідальності за власне здоров’я  у майбутніх соціальних педагогів.
  10. Комарь Л.М. Безперервна освіта у контексті реалізації положень Європейської педагогічної конституції.
  11. Каліберда Л.І. Співпраця з міжнародними фондами  та громадськими організаціями - практична реалізація положень  європейської педагогічної конституції.
  12. Підлісний Ю.І. Проблема формування академічної мобільності педагогів засобами післядипломної освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар