Практична реалізація положень Європейської педагогічної конституції
Секретар секції: Антоненко Віталій Віталійович, тел. 095-22-17-176
- Антоненко В.В. Проблеми та орієнтири професійної підготовки та перепідготовки сучасного освітянина у світі реалізації положень Європейської Педагогічної Конституції.
- Гнилицька Л.В., Петрова Л.М., Впровадження окремих положень європейської педагогічної конституції в діяльність методиста щодо підвищення професійної майстерності вчителів початкової школи.
- Куроп'ятник І.В., Фунтікова І.Є., Науково-методичний супровід неперервної освіти педагогів, їхного самовдосконалення засобом впровадження дистаційних форм навчання, інформатизації.
- Пасечнікова Л.П.Неформальна освіта як важлива ланка професійного зростання педагога.
- Бондар К.Е., Коношенко Н.А. Реалізація принципів людиноцентризму та індивідуального підходу у роботі з корекції поведінки важковиховуваних учнів.
- Вольвач А.В. Коношенко Н.А. Сутність і структура гуманістичного ідеалу старших підлітків.
- Реутов М.Ю., Коношенко С.В. Правове виховання старшокласників шкіл-інтернатів у контексті практичної реалізація положень європейської педагогічної конституції.
- Тімотіна О.А. Роль ігрових педагогічних технологій у подоланні підліткової дезадаптації.
- Тямало С.П. Проблема формування відповідальності за власне здоров’я у майбутніх соціальних педагогів.
- Комарь Л.М. Безперервна освіта у контексті реалізації положень Європейської педагогічної конституції.
- Каліберда Л.І. Співпраця з міжнародними фондами та громадськими організаціями - практична реалізація положень європейської педагогічної конституції.
- Підлісний Ю.І. Проблема формування академічної мобільності педагогів засобами післядипломної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар